به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان هرمزگان، مهدی حاتمی سرپرست اداره مسافر اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان هرمزگان گفت: نشست تخصصی بررسی وضعیت جابهجایی زائران و برنامهریزی عملیاتی برای اجرای طرح اربعین حسینی روز دوشنبه در پایانه مسافربری خلیجفارس بندرعباس برگزار شد.
حاتمی سرپرست اداره مسافر اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان هرمزگان در این نشست با تأکید بر ضرورت ارائه خدمات شایسته به زائران اباعبدالله الحسین (ع)، بر همافزایی حداکثری میان بخش خصوصی و دولتی تأکید کرد.
وی با اشاره به تکالیف این اداره کل در مدیریت سفرهای برونشهری، آمادگی کامل ناوگان جادهای استان برای پاسخگویی به تقاضای سفر در این ایام را خواستار شد.
در این جلسه، چالشهای پیش روی شرکتهای حملونقل بررسی و راهکارهای عملیاتی برای رفع موانع موجود، بهویژه در زمینه مدیریت بهینه ناوگان و تکریم مسافران، مطرح شد. همچنین مقرر شد تدابیر لازم برای ارتقای استانداردهای ایمنی و رفاهی در پایانه خلیجفارس اتخاذ شود تا زائران استان هرمزگان با کمترین دغدغه و در بستری ایمن عازم سفر معنوی اربعین شوند.
حاضران در پایان، ضمن تبادلنظر درباره برنامههای اجرایی، بر عزم جدی صنف حملونقل استان برای اجرای دقیق دستورالعملهای ابلاغی و ارتقای کیفیت خدمات در مسیر میزبانی شایسته از زائران حسینی تأکید کردند.